FANDOM

Robin Hood Legenda Sherwood (ang. Robin Hood: The Legend of Sherwood) - jest grą komputerową strategiczno-zręcznościową, wydaną 12 listopada 2002 roku(w języku polskim 12 lutego 2003) przez firmę
Robinokladka.jpg
Wanadoo(dystrybutor PL, to CD Projekt) na nośnik CD. W grze występuje tryb Singleplayer.

Akcja gry osadzona jest w średniowiecznej Anglii. Głównym celem gracza jest pokonanie Szeryfa Nottingham oraz uzbieranie 100 000 funtów na okup za króla Ryszarda Lwie Serce. Książę Jan podstępem próbuje dostać się na tron Anglii i w tym celu pragnie zdobyć siedem klejnotów koronnych, aby koronować się na króla, dlatego Robin musi je znaleźć i ukryć w bezpiecznym miejscu. Jan chce wykorzystać to, że król jest w więzieniu, dlatego gracz ma za zadanie mu w tym przeszkodzić. Niestety obaj przeciwnicy posiadają wielką i silną armię oraz największe zamki w Anglii. Jednak w tym nieszczęściu bohater zyskuje sprzymierzeńców, a szansa na odbicie kraju z rąk okrutnika wydaje się rosnąć.

Główny bohater wraz ze swoją kompanią kryje się w lesie Sherwood, jest uważany za banitę. Dzięki takiemu położeniu ma możliwość zastawiania pułapek i rabowania nieuczciwych ludzi(tj. poborców podatkowych, konwojów), którzy pobierają bardzo wysokie podatki od biednych. W czasie przechodzenia fabuły kompania będzie się powiększać. Ludzie, którzy nie chcą być terroryzowani przez Szeryfa lub uwięznieni za łamanie prawa, chcą dołączyć do banity i czynić dobro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki